DOLGOZZ NÁLUNK!
IRODAVEZETŐ
FELADATOK
- Napi szintű adminisztrációs teendők kezelése, dokumentumok rendezése, archiválása
- Kommunikáció és kapcsolattartás partnerekkel és munkatársakkal
- Irodai beszerzések koordinálása, eszközök beszerzése és nyilvántartása
- Találkozók és megbeszélések ütemezése, szervezése
- Projektek pénzügyi előkészítése
- Irodai infrastruktúra folyamatos fejlesztésében való aktív részvétel
- Rendezvényszervezési feladatok
- Vendégek fogadása
ELVÁRÁSOK
- Középfokú aktív angol tudás
- Főiskolai végzettség, előny a szakirányú végzettség
- MS Office magabiztos ismerete
- Jó szervezőkészség
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
ELŐNYT JELENT
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
AMIT KÍNÁLUNK
- Csatlakozhatsz Magyarország piacvezető politikai tartalomkészítő műhelyéhez
- Agilis, célratörő csapat tagja lehetsz
- Közvetlen hatást gyakorolhatsz a politikára
- Versenyképes bér
Támogasd a Megafont!
Segítségeddel visszavágunk a baloldalnak! Támogatásodból folyamatosan képzéseket indítunk és újabb és újabb videókat tudunk készíteni és HIRDETNI a közösségi médiában!
Bankkártyás támogatás
Közvetlen banki átutalás
Bankkártyás támogatás
Közvetlen banki átutalás
Bankszámlaszám: 11712059-21452440, OTP Bank (Nyrt.)
Cégnév: Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság